El nostre amic el sol

El divendres passat els alumnes de 6è vam fer fer un camp d’aprenentatge anomenat El nostre amic el sol a Can Santoi.

Ja teníem ganes de fer una sortida de tot el dia i la vam aprofitar molt!
A més a més, gràcies a aquesta sortida podem donar per començat el segon projecte del curs sobre energies que continuarem durant aquest trimestre!
Durant el matí vam estar treballant a través de diferents tallers .Després de reflexionar sobre tot el que ens aporta el sol,vam construir un ventilador solar i vam veure amb els nostres ulls  com es generava electricitat a partir del sol captat per les plaques fotovoltaiques.
Seguidament, un grup va poder fer ús d’una cuina solar parabòlica per a cuinar pomes amb canyella i sucre i l’altre grup va experimentar sobre com podem escalfar aigua fent ús de l’energia del sol.
També va ser una bona oportunitat per a compartir temps junts tots i totes en un entorn diferent  a l’habitual.
Us seguirem explicant els nostres aprenentatges sobre energia.
Alumnes de 6è