El curs 21-22 ja batega

Benvolguda comunitat escolar,

Ahir vam iniciar un nou curs i vam fer un breu acte al pati de l’escola, per donar la benvinguda i acollir a tots els grups, mestres i monitors.

Tot i que els nens i nenes de P3 i les seves referents no i eren els hi vam donar la benvinguda com es mereixen amb un fort aplaudiment  rebent els més menuts i menudes amb molta estima.

L’escola s’ha tornat a omplir de vida  i així ho vam representar tots plegats amb el llenguatge simbòlic, que sabeu que tant ens agrada a l’Escola Nova. Tots i totes alhora vam reproduir el so del batec d’un cor. L’Escola Nova batega i ho fa gràcies a tots i totes que formem part d’aquesta comunitat, nens i nenes, famílies, mestres, monitores, cuineres, conserge, secretaria, neteja.