EDUCACIÓ EMOCIONAL A 4tB

Treballem la dimensió oral i les emocions

L’alumnat de 4t B es prepara una activitat molt engrescadora i que fa molta il·lusió als nens i nenes, ja que consisteix a portar una caixa amb unes quantes coses que els caracteritzi per explicar a tots els companys/es de la classe. L’objectiu de l’activitat és treballar la dimensió oral, la capacitat d’aprendre a aprendre i la d’iniciativa personal.
Dins de la caixa han portat des de fotos, mallots, pilotes, llibres, CDs,  joguines… Gràcies a aquesta activitat, molts nens i nenes es coneixen millor.
Un cop hem acabat d’exposar, l’alumnat autoavaluava als seus companys/es i ha estat molt profitós veure quines coses fem bé i quines hem de millorar.

1. Martí Francisco
    Martí Francisco says:

Em va agradar molt fer aquesta activitat. Gràcies Laila per donar-nos aquesta oportunitat de coneixe’ns millor.

2. naiara
    naiara says:

3. naiara
    naiara says:

a mi emva agradar moltisim aquet tallier, també em va agradar la experiencia de fer la expocició i veure expocicions va ser molt divertit.gracie Laila i Elisa per preparar coses com aquesta

4. Pol Martinez
    Pol Martinez says:

Totas las activitats que fem amb la Laila i la Elisa son molt divertidas pero lo que mes meva agrada la cixa de les emocions.

5. Martí
    Martí says:

Laila aquesta activitat m’ha servit molt per conèixer millor als meus companys/es, i et dono les gràcies per totes les activitats tan xules que ens feu tu i l’Elisa.

6. Laila
    Laila says:

M’agrada moltíssim que gaudiu-ho de les activitats que us proposem l’Elisa i jo. Són diferents maneres d’aprendre i compartir experiències. Gràcies per la vostra aportació. Tinc present els vostres comentaris a l’àmbit de llengua catalana. Bones vacances.

7. Lucía
    Lucía says:

Gracies Laila i Elisa per fer aquesta activitat. Em va fer molta vergonya pero alhora em va agradar perque ara coneixo millor als meus companys/es.

8. Ariana Martínez
    Ariana Martínez says:

A mi personalment m’agradat molt l’activitat perque així puc donar a conéixer com sóc jo en veritat
    M’agradat sentirme escoltada per els meus companys me sentit feliç pel que he fet.
    GRACIES PER ESCOLTAR ME COMPANYS!