ELS DRETS DELS INFANTS SÓN MOLT IMPORTANTS!

Xerrada-taller sobre els drets dels infants a cicle superior

Els nens i nenes de cinquè i sisè hem fet una activitat molt maca sobre els drets dels infants. L’hem fet coincidir amb el dia universal dels Drets dels infants (20 de novembre) i el dia internacional dels Drets Humans ( 10 de desembre).

Aquest taller s’ha fet gràcies a la iniciativa del Departament de Cooperació i Benestar Social de l’Ajuntament de Cervelló i el suport de l’Area Metropolitana Barcelona (AMB)

Primer ens van fer una xerrada on vam analitzar algun dels drets dels infants i els nens i nenes van poder fer aportacions molt interessants.

escola_nova_xerrada_drets_infants_6

escola_nova_xerrada_drets_infants_1

escola_nova_xerrada_drets_infants_14

Després vam fer un taller on vam plasmar sobre teles tot allò que havíem tractat.

escola_nova_xerrada_drets_infants_2

escola_nova_xerrada_drets_infants_7

escola_nova_xerrada_drets_infants_9

escola_nova_xerrada_drets_infants_15

Tot plegat va ser molt interessant.

escola_nova_xerrada_drets_infants_4 escola_nova_xerrada_drets_infants_5escola_nova_xerrada_drets_infants_8

escola_nova_xerrada_drets_infants_13 escola_nova_xerrada_drets_infants_12 escola_nova_xerrada_drets_infants_11

1. Clàudia Bejarano
    Clàudia Bejarano says:

Aquesta activitat és molt bonica perquè tots els nens tenen dret a fer coses que necessiten!
    M’ho vaig passar molt bé fent el mural!!!

2. Ivan Mata Roca
    Ivan Mata Roca says:

A mi em va agradar molt aquesta activitat perque ens van explicar moltes coses que no sabiem.
    Crec que va ser una xerrada molt interesant.