Diada de Sant Jordi 2026
Enguany la diada de Sant Jordi va estar dedicada a la Pau.
El dia 22 d’abril vam anar tota l’escola a l’Ateneu a veure Ginkgo l’arbre de la Pau de la companyia Fes-t’ho com vulguis. Vam poder anar a veure l’obra gràcies a la subvenció que ens dona l’Ajuntament de Cervelló. És una obra preciosa i molt necessària actualment. Seguidament podeu veure algunes imatges:
El dia 23, diada de Sant Jordi vam fer els ja tradicionals intervanvis de llibres i manualitats de Sant Jordi.
Al matí els nens i nenes d’infantil van gaudir veient les seves mestres representar la llegenda del cavaller i el drac.
I, finalment, a la tarda, vam celebrar els XIII Jocs Florals de l’escola. Enguany estaven dedicats a la Tira còmica i a la pau. A continuació podreu veure les fantàstiques produccions guanyadores.











Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!