Diada de Sant Jordi 2021

El passat divendres 23 d’abril els nens i nenes de l’escola vam gaudir d’una gran festa de sant Jordi.

Durant la setmanes anteriors a les aules ja es va estar treballant la llegenda de Sant Jordi i es van estar elaborant diferents manualitats. Aquí en podeu veure una petita mostra (punts de llibre, dracs, roses, imants…):

El mateix dia de Sant Jordi al matí vam gaudir de l’espectacle ” Sant Jordi i altres llegendes del món”. La Sílvia de la companyia “Sensedrama” ens va explicar diferents històries ben divertides i diferents.

I finalment a la tarda vam celebrar els VIII Jocs Florals de l’Escola Nova. Enguany els alumnes i les alumnes de l’escola han escrits microrelats de fantasia i han fet il·lustracions sobre la llegenda de Sant Jordi i la seva diada.

El jurat dels Jocs Florals va estar format per la Katy (mare del Gael de 2n) com a representant de l’AFA, el Jaume ( el nostre estimat conserge) com a expert en il·lustracions i com a representant de les mestres del claustre la Núria i l’Elisenda.

Com ja sabeu aquest curs hem dedicat els Jocs florals al gran escriptor i mestre italià Gianni Rodari. Per tant es va valorar molt a l’hora de triar els guanyadors i guanyadores la originalitat de la obra.

Seguidament podeu veure un petit vídeo amb els guanyadors i guanyadores i les seves produccions.

Esperem que us agradin: