Desmuntem màquines compostes i muntem un circuit elèctric

Ens visita l’Òscar Urriens per ajudar-nos a saber què hi ha dins de molts dels aparells elèctrics que tenim a casa.

Aquest passat dimecres 28 d¡abril a la tarda ens va visitat l’Òscar Urriens (pare Martin Urriens de 6è B), per ajudar-nos a saber què hi ha a dins de molts dels aparells elèctrics que tenim a casa.
L’alumnat de 6è ha hagut de desmuntar una planxa de roba, una ràdio, mòbils, batedores, comandaments de la televisió, rellotges, etc. Han descobert que molts dels aparells tenen un generador d’energia a dins, engranatges, plaques, bateries… Han reflexionat sobre com han evolucionat molts d’aquest aparell i el que són en l’actualitat. Després d’aquesta tasca, l’Òscar ens ha portat 4 circuits elèctrics i els han hagut de muntar en petits grups. Han comprovat que la bombeta encengués.
L’objectiu de l’activitat era gaudir descobrint que hi ha a dins de molts aparells elèctrics i aprendre a muntar un circuit en grups per després muntar un individualment a l’aula.