Continuem amb la construcció de l’arbre sistèmic amb el Taller posar Fil a l’Agulla

La setmana passada vam organitzar un taller amb l’Eira i la Joana de 4t per a continuar cosint el tronc de l’arbre que estem construint a l’escola. Aquestes dues nenes conjuntament amb la Remei de menjador, la Sheila i la Míriam sostenen aquest taller on s’acompanya als nens per a que aprenguin a cosir. L’Eira i la Joana s’encarreguen d’organitzar les persones que venen al taller amb un registre i expliquen a la resta de companys què és el que han de fer i ho fan MOLT BÉ!

El taller de posar fil a l’agulla és voluntari per a tots els nens i nens que volen venir els dimecres a l’hora de pati a cosir els trossos de llana que les famílies han anat teixint durant aquests mesos. El primer taller el vam fer dimecres passat amb 20 dels 75 alumnes que es van apuntar. Hi havia un clima màgic de nens i nenes posant fil a l’agulla i cosint. Us deixem una mostra a continuació.

Si feu click aquí podreu veure algunes de les activitats que s’han fet prèviament amb tota la comunitat per a anar construint aquest gran arbre.

Comissió Pedagogia Sistèmica

1. Emma Padial Palacios
    Emma Padial Palacios says:

Gràcies per haver-nos donat aquesta oportunitat d’apendre a fer punt amb la vostra col·laboració i amb la vostra companyia.

Trackbacks i pingbacks