CELEBREM LA FESTA DE LA PRIMAVERA

El dia 7 d’abril és l’últim dia del segon trimestre i el passem ben entretinguts

Pel matí,  l’alumnat de l’escola hem preparat un esmorzar a base de fruita que després l’hem compartit i tastat tots plegats a l’aire lliure.

dav

A la tarda hem plantat unes plantetes d’interior per guarnir les nostres classes i donar-li un toc primaveral.

1. pau
    pau says:

La festa ha estat molt bé, però es podia millorar. El menjar que mes m’ha agradat ha estat les galetes de xocolata amb maduixes. A mi m’han agradat més les altres festes però d’aquesta no em puc queixar!!!

2. Ari
    Ari says:

Em va agradar molt la nostra recepta perquè portava fruita . També em va agradar molt la recepta de 4t perquè portava “Lacasitos”.

3. Hugo Becerra
    Hugo Becerra says:

Aquesta festa m´ha agradat molt perquè podem fer receptes diferents i després podem gaudir de la nostre recepta i la dels altres. Aquet any les receptes estaven molt bones sobretot la nostre.

4. Emma Núñez i Aina Núñez
    Emma Núñez i Aina Núñez says:

Aquesta festa ha sigut molt divertida ens ho hem passat molt bé. I a més a més les receptes apart de ser saludables estaven boníssimes. Hem disfrutat molt en aquesta festa i esperem que l’any que ve sigui tan divertida com la d’aquest any o més!

5. marc moliner
    marc moliner says:

Aquesta festa va estar molt be. El menjar era saludable perque portaba fruita i no tant saludable perque tambe portaba xocolata i totes les rceptes tenien molt bona pinta pero la millor recepta era la nostra.

6. Ivan Mata Roca
    Ivan Mata Roca says:

Aquesta festa ha estat molt bé per a mi. Hi havia de tot, xocolata, fruita i era molt saludable encara que m’han agradat més les altres festes d’anys anteriors.En concret m’ha agradat més les galetes de xocolata de 3er i les nostres per suposat també.
    Fins després de vacances!!!

7. ariadna rabasa
    ariadna rabasa says:

Va ser molt divertit i el menjar estava molt bo era saludable pero a la vegada no perque portaba xocolata toes les receptes estaven molt bones pero la que mes em va agradar va ser la nostra la de cicle superior.

8. MIREIA
    MIREIA says:

Aquesta festa m’agrada molt, m’ho vaig passar molt bè preparant les tartaletes amb les fruites.
    Jo nomès vaig probar una tartaleta de les nostres, estaba molt bona però a sota portaba sirope de maduixa i això no em va agradar.

9. Laura Martínez
    Laura Martínez says:

M’ho vaig passar genial! Les receptes fantàstiques, quin colorit, quines olors, quin gust!
    El millor del dia, els cuiners jejeje.
    Petons, Escola Nova!!!

10. Claudia i Eric
    Claudia i Eric says:

Aquesta festa va ser molt divertida y molt saludable a mes a mes estaba boníssim. Ens ho vem passar molt bé fen les tartaletes.

11. Iosune Caicedo
    Iosune Caicedo says:

He gaudit molt a la la festa de la primavera fent les tartaletes de fruita.
    Vaig disfrutar molt d’aquella festa perque es la meva ultima festa de la primavera a l’escola nova

12. marta luna
    marta luna says:

m’ho vaig passar molt bè a la festa i de lo que mes vaig mengar va ser les galetes de 3r estaven bonissimes pero no eren molt sanes.

13. Luca Mateo
    Luca Mateo says:

Va ser molt divertit la festa.
    El menjar estava molt bo,el menjar que em va agradar mes va ser les galetes de xocolata amb maduixa.
    Hem va agradar fer la meva resepta de les tartaletes amb fruita

14. Maria Rodriguez
    Maria Rodriguez says:

A mi me va agradar molt aquesta festa perqué es molt colorida i molt divertida ja que tenía que ser nosaltres el menjar amb el nostres companys i companys i despres estavem una bona estona al pati

15. Maria cusiné
    Maria cusiné says:

La festa de la primavera va ser molt divertida , hi havia menja saludable i tot molt bo. El que hem va agradar més van ser les galetes amb xocolata i maduixa. La festa va ser molt divertida :)

16. Nerea Martínez
    Nerea Martínez says:

El batut de maduixa de p4 va ser molt popular tant que no ho vaig poder pastar pero segur que estaria molt bo