Gran dia de la música 2025

El passat divendres dia 21 de novembre vam celebrar el dia de la música a l’escola.

Va ser un dia molt bonic ple d’activitats musicals.

Al matí els nens i nenes de I3 fins a 2n van gaudir d’un conte contes musical. El va portar a terme el Gerard Mallorquí i ens va encantar.

Amb els infants de P3 a P6 vam fer dos cercles de percussió. Un Cercle de Percussió (Drum Circle) és quan molts participants es reuneixen formant un cercle (o varis) amb un instrument de percussió cadascú per tal de fer música de forma improvisada. El facilitador i animador també va ser el Gerard Mallorquí que és un gran expert i va fer que sonéssim molt bé.

I per acabar-ho d’arrodonir a la tarda vam tenir el plaer d’assistir a un concert de mestres. La banda la formaven la Carmen (flauta travessera), l’Estefi (guitarra i veu), el Jaume (bateria) i l’Eugeni (teclats i trompeta).

 

 

Panellets, castanyes i moments compartits….

Aquest mes d’octubre hem celebrat la tradicional festa de la Castanyada a l’escola, envoltats de fulles de tardor, somriures i molta il·lusió.

Els infants han gaudit preparant panellets i diferents receptes, cantant la cançó de la Castanyera i altres danses populars i participant en tallers creatius relacionats amb la tardor.

Hem compartit moments de convivència entre cicles, fomentant valors com la col·laboració, el respecte i la cultura popular.

La visita de la Castanyera ha estat, com sempre, un dels instants més esperats i màgics de la jornada! Gràcies famílies per participar en aquesta festa tan especial.

Un carnestoltes multicultural!

L’Escola Nova celebra el Carnestoltes 2025 al poliesportiu Municipal.

Tota la comunitat de l’Escola Nova, hem gaudit d’una setmana fantàstica, elaborant les disfresses de les diferents comparses.
L’ODS d’aquest any ens ha inspirat per crear disfresses de diferents països que hem pogut mostrar a les famílies en una fantàstica festa al Ceraqua.

El missatger de l’hivern ens fa una visita

Gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Cervelló, el missatger de l’hivern ens ha visitat per fer-nos arribar el calendari d’activitats durant aquestes festes.

Tots els nens i nenes de la comunitat de petits i mitjans han passat una estona molt entretinguda escoltant el fantàstic conte sobre el Tió que el missatger ens ha explicat.

 

Moltes gràcies!

Dia de la música!

El passat divendres dia 22 de novembre vam celebrar el dia de la música a l’escola.

El dia de la música és dels dies més bonics del curs. L’escola s’omple de música per tots els racons i tothom en pot gaudir.

A primera hora del matí i al final del dia vam tenir diferents pares i mares, alumnes i persones de l’equip que ens van tocar els seus intruments musicals.

A la tarda vam baixar tots i totes al pati on vam gaudir d’una actuació de percusió corporal i ritmes de l’alumnat de cinquè i una cançó amb flauta dels infants de sisè.

I vam cantar una cançó en què totes les classes van canviar la lletra per tal de parlar de la diversitat cultural i la riquesa que això comporta. Us deixem la lletra per si la voleu cantar. La música és de la cançó I can’t stop the feeling.

 

Aquí teniu algunes fotos del dia:

Moltes gràcies músics per la vostra participació!!!