Bilomba a la vista!

Ens visita en Jordi Fenosa, escriptor i il·lustrador del llibre “Bilomba a la vista” que hem llegit a cinquè.

Els alumnes de cinquè hem llegit durant aquest trimestre el llibre de Jordi Fenosa ” Bilomba a la vista “.
Un llibre divertit que tracta de Bilombes (meitat patata-meitat fruita), pirates, aventures en illes tropicals, animals exòtics… que han motivat als nostres alumnes a convertir-se en experts i fer petits projectes de diferents temes: Calamars, taurons, illes, mars i oceans, cultures maies….
Avui, 22 de març,  ens ha visitat l’autor i ens ha explicat com és el procés d’escriure un llibre i d’il·lustrar-lo.
Li hem ensenyat tots els treballs que hem fet i ens ha signat els nostres llibres.
Ha estat molt interessant!

Si voleu venir a veure la nostra exposició de powers points, maquetes, murals, lapbooks…

podeu passar pel nostre passadís  a veure els nostres treballs a partir de demà fins després de vacances.

Veure totes les fotos

1. Familia Padial Palacios
    Familia Padial Palacios says:

Quina Iniciativa més interesant i significativa!! Una bona proposta per motivar als infants a conèixer el món literari.
    L’Emma portatava setmanes preparant una esbós per compartir amb ell ?