Banc de Famílies

Benvolgudes famílies de l’Escola Nova,

Com sabeu la vostra col·laboració és molt necessària per organitzar molts dels esdeveniments i les activitats que tant il·lusionen als nostres fills i filles. És per això, que hem creat el “Banc de famílies”.

Què és això? Es tracta d’una iniciativa on cada pare, mare, avi, avia o qualsevol persona que estigui directament involucrada en l’educació dels nostres alumnes, pugui posar a disposició de l’escola els seus coneixements, habilitats, o senzillament participar en allò que l’interessi (festes, tallers, bricolatge, etc). Cadascú pot participar a la seva mida, tota ajuda serà benvinguda!!!

Us convidem a omplir el qüestionari que adjuntem a continuació, per tal de poder contactar amb vosaltres en relació al vostre perfil.

QÜESTIONARI

Moltes gràcies,