Apadrinament de la Font de la Resclosa

Els alumnes de 4t s’han convertit un cop més en padrins de la Font de la Resclosa, font que apadrina l’Escola Nova.

El passat 12 de desembre els nens i nenes de 4t van sortir de l’escola per anar a fer l’apadrinament de la Font de la Resclosa. Primer, van baixar a la riera fins a la font de Flavià, allà els hi van explicar una mica de la història.
Fa molts i molts anys, hi havien taules de picnic i els habitants del poble ho feien servir coma espai de lleure!
Després vam pujar al parc de la Timba, on ens van explicar com era la riera abans, quins animals hi vivien, quines plantes hi havien, quines industries hi havia a Cervelló a la vora de la riera…. i també vam esmorzar.
Per últim, vam anar a la Font de la Resclosa, on ens van explicar què era una resclosa i vam netejar i recollir residus de tota la zona. Ara, com a padrins d’aquesta font, hem de vetllar per a que estigui neta!
1 resposta