Analitzem la publicitat a cinquè

L’alumnat de 5è van estar duent a terme una activitat molt engrescadora i empoderada sobre l’anàlisis de la publicitat.

Van estar analitzant anunci per anunci per veure les intencions de l’anunci, si realment és cert o fals el que ens volen vendre, la frase empoderada i forta que fa que comprem aquell anunci, la música, les imatges, el rol de la dona i de l’home…

Van fer  crítica d’allò que no els ha agradat, sobretot quan  es refereix al tractament del gènere femení i masculí.

Després d’haver dedicat tant de temps a això, ells i elles van crear el seu primer anunci en format paper i amb Publisher. Un cop fet això van haver d’elaborar un guió per fer el seu anunci de vídeo i per últim l’anunci.

Van analitzar un parell d’anuncis abans del confinament i la veritat és que van fer una gran feina!

Us en deixem aquí un parell que he rebut durant aquests dies de confinament.

Els nens i les nenes que encara no ho han enviat, podeu fer-ho al mail 5ebanimalsescolanova@gamil.com.

Esperem que us agradin!

1 resposta