Agraïment al càrrec de Cap d’Estudis Elisa Tauste

Benvolguda comunitat,

El passat 30 de juny vàrem fer l’acte d’agraïment a la tasca de la Cap d’Estudis de l’Equip Directiu i el comiat de l’Elisa Tauste.

Elisa des de l’escola estem molt agraïts per tota la feina com a Cap d’estudis , la teva dedicació, constància, rigurositat, tenacitat, hores i hores de pensar i repensar solucions, anticipant situacions, sempre mirant a favor del projecte de l’Escola durant tots aquets anys. Les que hem treballat d’aprop teu sabem que ets una professional molt entregada, sempre disposada a ajudar i que has dedicat molta energia i amor per l’Escola Nova.  Gràcies també per sostenir l’escola en època de pandèmia amb la dificultat que això ha suposat. Moltes gràcies.

El pas per l’escola nova quan la vius i la respires tants anys hem vist com és un espai màgic que ha donat peu a moltes transformacions i creixements com el teu. L’escola és l’espai on és dóna la vida amb els encerts i els errors i tot està bé, tot forma part. L’escola nova és terra fèrtil que ajuda a créixer i sosté els moments complexos i difícils i també les alegries i l’enriquiment. I des d’aquest sol, els peus s’enlairen amb les passes cap al futur.

Ara arriba el moment del canvi. Ara t’esperen nous reptes, el viatge continua i et desitgem el millor en el nou camí.

El càrrec de Cap d’estudis a partir d’ara l’ocuparà la Núria Canals, mestra veterana al centre i també com a membre de l’Equip Directiu des de l’inici del Projecte Educatiu.

1 resposta
  1. SONIA ROIG ESTER
    SONIA ROIG ESTER says:

Molta sort en els teu nous reptes. Moltes gràcies per tota la feina feta i acompanyar a tots els nostres infants amb un somriure a la cara.
    Una abraçada
    Familia Sala Roig, Mallol, Queralt, Abril, Jordi i Sònia