Acomiadem el primer trimestre al Cinebaix

El passat 20 de desembre l’alumnat de P3,P4,P5 i P6 varen anar a veure Ainbo a Sant Feliu de Llobregat.

Es tracta d’uns dibuixos animats on la protagonista, Ainbo una jove heroïna que viu a la selva de l’Amazones juntament amb els seus amics emprèn un viatge èpic i inoblidable per a salvar la seva terra. El curiós i entremaliat armadillo””Dillo”” i “Vaca”, un grassonet tapir, són els seus còmplices d’aventura en el cor de la Selva per a lliurar l’Amazones de la destrucció.

Es tracta d’una pel·lícula per a tornar a creure en la força de la naturalesa i fer-los veure-la importància d’aquesta per garantir un futur a les pròximes generacions.

Abans de veure la pel·lícula a l’aula es va treballar la temàtica de la desforestació dels boscos de l’Amazona i d’altres i com aquesta desforestació pot ser perjudicial per al nostre estimat planeta.

A Sant Feliu vàrem fer una parada al Parc de Torre Blanca per fer un petit refrigeri abans de tornar a l’escola.