A l’Escola Nova som solidaris

Els nens i nenes de religió visiten la seu de Càritas a la parroquia de Sant Esteve

Els alumnes de primària que cursen religió amb la seva mestra la Isabel van fer una petita sortida per conèixer la gran tasca que fan els voluntaris i voluntàries de Caritas del nostre municipi.

Ens va rebre el mossen del poble i ens va presentar a les persones que s’encarreguen d’aquesta organització

Primer van els ensenyar com reciclen la roba que els donen per tal de fer mantes o altres peces de roba per les persones més necessitades del nostre poble.

Després els van explicar com funciona el Banc del aliments i quins tipus d’aliments són els que fan més falta.

A l’escola ja hem engegat una campanya de recollida de roba i aliments. A costat de secretaria trobareu on espai on poder portar les vostres donacions. Sobretot es necessita: llet, cereals, sucre, paté, oli, conserves, llana i teixits.

1. Esther
    Esther says:

Per sort, el nostre municipi treballa per que l’alimentació sigui un dret i no depengui de la solidaritat de la gent. Cal erradicar els bancs d’aliments i dignificar les ajudes, sense estigmatitzar a les persones que no tenen recursos. Per sort projectes com les tarjetes moneders, que ja son un recurs en marxa a Cervello, promouen el dret a l’alimentació i no la beneficencia. Sanitat pública,escola pública, benestar social servei públic que garanteix els drets de la ciutadania.