A l’Escola Nova estem de dol

Benvolguda comunitat,

Ens sap molt de greu comunicar que la Remei, monitora de menjador de l’Escola Nova des dels primers anys, va morir dissabte 16 d’octubre.
La nostra estimada Remei, molt bona persona, entranyable, dolça, amorosa i atenta amb petits i grans,  la portarem sempre al cor.
Durant el dia d’avui hem creat un espai de record de la Remei on hem anat recollint els diferents dibuixos i escrits de comiat de tota la comunitat educativa.
Des de l’escola creiem que és molt important donar un espai al dol i acompanyar les emocions o reaccions que puguin sorgir.
Us enllaçem una entrada al blog de l’escola amb bibliografia per acompanya el dol: LLIBRES PER TREBALLAR EL DOL
Quan hi ha un moment de dol pot ser que es remoguin emocions de dols anteriors. Si necessiteu qualsevol cosa ens ho feu saber.
El dol és tan natural com plorar quan et fas mal, dormir quan estàs cansat, menjar quan tens gana, estornudar quan et pica el nas.
És la manera en la que la natura guareix un cor trencat.
Doug Manning: No me quites mi duelo
  1. Ferran Casanova
    Ferran Casanova says:

Tenia un cor ple d’amor cap a tothom, especialment per als infants als quals tractava amb una dolçor molt especial. Que la terra li sigui lleu. El meu còndol al Gerard i al seu pare.

2. Susana
    Susana says:

Qué dir de la Remei, una gran persona, amb un cor inmens i sempre amb aquell somriure, i un amor incondicional pels nostres nens, sempre desde la tendressa. Res, una persona inmillorable que ens deixa molt aviat….
    Sempre la portarem al nostre cor.
    Bonica, descansa en pau

3. Caroline
    Caroline says:

Remei, tu has format part de la infantesa de la Nora, la teva mirada afectuosa i sempre respectuosa, el teu somriure que acaronava en moments de nervis. Agraïm la teva presència i esperem que hagis marxat en pau i sabent que molta gent esbossarà un somriure amorós en recordar-te. Trobaré a faltar creuar-me amb tu, caminant pel poble. Una abraçada sentida

Gràcies per obrir aquest espai de condol

4. Natalia Romera Holgado
    Natalia Romera Holgado says:

Solo hay palabras bonitas para describirla. Siempre con una gran sonrisa, mirada amorosa y muy preocupada por todos. Trataba a los niños y niñas como si fueran los suyos. Dió mucho amor.
    Para mi un referente, una piedra angular en mi familia en este camino de la educación de mis hijos. Mucha tristeza nos ha dejado pq la echaremos muchisimo de menos.