XERRADA D’EN CARLES PARELLADA A L’ESCOLA NOVA

El passat mes de novembre vam rebre a l’Escola Nova la visita d’en CARLES PARELLADA, una eminència en l’àmbit de la Pedagogia Sistèmica i en l’àmbit educatiu.

La xerrada va  tractar de  l’Escolta amorosa de l’adult cap a l’infant i va ser tot un èxit tant a nivell de participació com la satisfacció de les persones que vam gaudir de la seva saviesa. Va ser una xerrada oberta tant a famílies, mestres, monitors de menjador com a persones externes al centre que van poder gaudir d’una tarda a l’Escola Nova.
Al mes d’octubre també va desenvolupar una xerrada a l’Escola Nova per a tot el personal de l’empresa DACOR, que gestiona el nostre menjador. Va parlar de mirada amorosa, de respecte, de confiança, de l’ús d’un llenguatge impecable, del reconeixement i sobre tot de la presència a l’hora d’acompanyar als nens i nenes.
 Deixem un llistat de Bibliografia per a tots aquells als que us agradi el món de la pedagogia sistèmica i tingueu ganes de saber més. Llibres que recomanem:
img_3509img_3512img_3511img_3510img_8917img_8916img_3508img_3513