Votacions Consell d’Infants Municipal

Els nens i nenes de cicle superior trien els seus representants al Consell d’Infants del poble.

El passat  14 de desembre vam celebrar eleccions a l’escola.

A l’hora del pati els nens i nenes de cinquè i sisè van dipositar els seus vots a l’urna. El Dani Cabrera tècnic d’educació de l’ajuntament va muntar la mesa electoral a la biblioteca de l’escola.

El dia 15 de desembre al matí el Dani Cabrera ens ha donat els resultats de l’escrutini. Els representants al consell escolar seran el Janik Martínez i la Naiara Pollio de cinquè i el Dídac Romagosa i la Clàudia Bejarano de sisè. Els nens i nenes suplents seran el Pol Martínez i la Laia Alsina de cinquè i l’Hugo Garcia i l’Ayelén Aparicio de sisè.

1. Hugo García
    Hugo García says:

A mi em sembla molt bė perquè els nens i nenes de Cervelló també volem que es fagin coses per a fer un poble més bonic i divertit.

2. Abril Castel
    Abril Castel says:

Em va semblar una activitat molt justa, perquè així els nens i nenes de l’Escola Nova poden expressar les seves opinions sobre millorar el nostre poble.

3. Jaume Rios
    Jaume Rios says:

em va agradar fe les votacions perquè semblavem adults posant les votacions a les urnes. va ser una experiencia molt bonica i inovadora

4. laia
    laia says:

El dia de la votació estava molt impacient i nerviosa perquè em vaig presentar com a delegada de el “Consell d’infants”.Final ment vaig sortir escollida per ser la suplent.