Vine a la Festa!!!

El proper divendres 14 de juny a l’Escola Nova celebrem els 10 anys bategant.

– 17:00h Jocs infantils en família al Parc de la Timba

– 18:00h Espectacle de bombolles per a nens i nenes

– 19:00h Parlaments.

– 19:15h  Cercavila popular pels carrers del poble des del parc de la timba fins a l’edifici

actual.

– 20:15 Música a càrrec del grup “ELS ESCARABATS”

– 21:00h Sopar popular.

– 23:00h Comiat i fi de festa

Qüestions pràctiques a tenir en compte:

– PUC AJUDAR EN ALGUNA COSA?

De 16.00 a les 17:00 podeu venir al parc de la Timba a ajudar al muntatge dels jocs infantils.

De 15:00h a 17:00h Cada classe es farà càrrec del muntatge de les seves taules i cadires a la pista de l’ Escola. Cada grup-classe es pot organitzar com vulgui dins d’aquest horari .Cada classe haurà de portar les estovalles per les seves taules.

Veureu a l’entrada un plànol penjat perquè cada grup sàpiga on ha de muntar-les. En paral·lel, les delegades també rebran aquesta informació i us la faran arribar.

Una vegada muntades les taules s’ha de posar  un rètol de la classe que sou a sobre per facilitar l’organització. Aquest rètol també el tindreu el dia del muntatge.

-PER ON ENTRAREM AL SOPAR?

L’entrada al sopar serà per la porta  de la pista del pati de Primària, a la vorera del davant  del pati de l’Institut.

-ON ES EL SOPAR?

El sopar serà a l’espai que haurem habilitat al pati de primària. L’espai serà limitat per   tanques que impediran el pas a d’altres zones del centre. Els nens i nenes no han de traspassar les tanques ni anar a les altres zones fora del pati gran.

-COM FUNCIONARÀ L’ORGANITZACIÓ DEL SOPAR ?

La zona habilitada on estaran fent la paella serà al costat de la font de la pista.

Ho veureu al plànol també.

Un cop finalitzat el parlament, aniran cridant pel micròfon els noms de la classe.

Estigueu atents perquè anirem per ordre.

Quan diguin la vostre taula, heu d’anar  amb els tiquets a la taula on es donarà el  plat de paella on us trobareu als nens i  nenes de 5è que us ajudaran.

Els hi feu entrega del tiquet, el tallaran per la meitat, agafeu el plat de paella i   després us donaran els coberts i el got.

L’altre meitat l’heu de guardar per anar a buscar la beguda al bar que organitzen les famílies de cinquè.

Agrairíem ho feu respectant un ordre per evitar embuts i aglomeracions.

-QUE HEM DE PORTAR?

Aquest any per celebrar el 10è aniversari de l’escola  es fa un sopar popular  que consisteix en una paella.

No caldrà portar res… només ganes de compartir una bona estona i  passar-s’ho bé fent germanor.

Els alumnes de 5è posaràn un bar que estarà obert durant tot el sopar on vendran refrescs, gelats  i més coses.

Recordeu que un dia els tocarà ser els vostres fills i filles ser els grans de l’escola.

– I  BEGUDES ALCOHÒLIQUES?

Segons l’acord entre tots els centres del municipi es limita el consum d’alcohol en els sopars escolars. No es podrà portar cap tipus d’alcohol.

– I EL TABAC ?

No es podrà fumar ni dins del recinte ni a una distància mínima de la tanca metàl·lica de l’escola. Habilitarem un lloc a la vorera del davant, però haureu de comprometre-us en deixar net aquest lloc. (No llenceu per terra  les burilles de tabac)

– ES PODRAN FER ENTRADES I SORTIDES DEL RECINTE DE LA FESTA?

Per la seguretat dels infants, instal·larem un cadenat a la porta gran metàl·lica de la  tanca del pati per tal que només els adults puguin obrir i tancar per entrar o sortir del  recinteAssegureu-vos que queda tancada,  cada vegada que hi passeu!

-QUI TÉ RESPONSABILITAT SOBRE ELS NENS I NENES DURANT LA FESTA?

Durant tota la festa, els vostres fills i filles, estan sota la vostra plena vigilància i heu d’assumir-ne la responsabilitat.  També, per evitar accidents no deixeu que els vostres fills i filles passin del lloc on se n’indiqui la prohibició ni les limitacions de les  tanques.

GAUDIU D’AQUESTA  FESTA COMIAT TAN ESPECIAL DELS 10 ANYS  I SOPAR A LA FRESCA DE L’ESCOLA NOVA!!

Us hi esperem!

Comissió festa fi de curs