VIDRIERS PER UN DIA

Els nens i nenes de cicle superior fem un taller sobre el Vidre

El passats dies 5 i 14 de desembre els nens i nenes de 6è i 5è vam fer un taller de vidre molt interessant amb la Susana Castellanos.

Vam poder treballar amb aquest material gens habitual a l’escola i tant habitual anys enrere a Cervelló.

Uns dies abans ens va venir a fer una presentació on ens va ensenyar diferents tècniques per treballar el vidre.

Vam fer un petjapapers amb la tècnica de la fusió de la pols de vidre.

escola_nova_taller_vidre_8

escola_nova_taller_vidre_1

escola_nova_taller_vidre_6

escola_nova_taller_vidre_4

escola_nova_taller_vidre_7

escola_nova_taller_vidre_3

escola_nova_taller_vidre_2

1. Subhan
    Subhan says:

Em va agradar molt l’activitat del vidre perquè va ser molt interessant i divertida. Vem aprender com es fa el vidre i m’ho vaig passar molt bé fent el taller.

2. Salema Gómez de Soto
    Salema Gómez de Soto says:

Jo em pensava que em sortiria malament però quan ho vaig acabar volia fer un altre.
    M’ho vaig passar pipa i vaig passar una estona molt agradable amb els companys i companyes.

3. Ágata
    Ágata says:

Em va semblar una activitat molt interessant i divertida, perquè he après com es fa el vidre i que es poden fer milions de formes i figures.

4. Patricia
    Patricia says:

Em va semblar una activitat molt interessant i m’ho vaig passar molt bé. El que vaig fer era un cor per la meva mare però primer volia fer una cosa molt diferent i al final em va sortir un cor.

5. Maria Altemir Julià
    Maria Altemir Julià says:

Sóc de 6è i em va agradar moltíssim, la Susana es va explicar molt bé :)
    Gràcies Susana!!!!! ;)

6. Queralt sala roig
    Queralt sala roig says:

Va ser molt interesant em va agradar molt descobrir el que es por fer amb el vidre ,va ser súper divertit?

7. Pablo Garcia
    Pablo Garcia says:

Ha sigut una activitat molt divertida. Ens ho hem passat molt bé i pensava que manipular-lo seria més complicat del que va ser. Vaig passar un dia molt agradable amb els meus companys i companyes.

8. Aleix
    Aleix says:

Per mi aquesta activitat va ser molt divertida perquè vaig tindre la oportunitat de ser un vidrier i fer una figura i em va encantar fer-ho amb els meus companys i companyes, això no es pot fer a totes parts.

9. Laia Fernandez
    Laia Fernandez says:

Hem va agradar molt el taller de vidre per que vam fer formes amb els pols de vidre i els palets i vaig fer una papallona molt bonica. M’ho vaig passar molt be i sobretot perque va vindre la meva mare per ajudar.

10. Nora Sainz Copestake
    Nora Sainz Copestake says:

Sóc de 6èA. Va ser molt divertit, per reis li vaig regalar al meu pare el ” pisapapeles “no era molt bonic pero l’intenció es el que comte : )
    Moltes gracies a tots per compartir-ho amb nosaltres sobretot a la Susana ;-)
    BONES FESTES ;-*