Viatgem a Nottingham a veure “Robin Hood”

Els nens i nenes de 5è i 6è van veure l’obra de teatre en anglès “Robin Hood”

El divendres 28 de novembre els alumnes de cicle superior van anar a l’ateneu a gaudir de l’obra de teatre IN ENGLISH “Robin Hood”, juntament amb els alumnes de 5è i 6è de l’escola Santa Maria.

Ens va agradar molt l’actuació: vam aprendre la cançó del Robin Hood, el vam ajudar a treure els diners al malvat recol·lector d’impostos de la ciutat i vam ballar entre tots el Rap del Sheriff de Nottigham.

Alguns dels nostres alumnes van pujar a l’escenari per interpretar alguns personatges, com la Lady Marion.

Un cop acabada l’obra, alguns alumnes van poder fer preguntes als actors!

Ens ho vam passar molt bé i volem compartir unes imatges amb vosaltres.

1. Marc Outerelo Manresa
    Marc Outerelo Manresa says:

A mi em va agradar molt l’obra de teatre. Vaig aprendre una cançó en anglès i moltes paraules que no sabia. Els actors ho van fer molt bé.

2. Jana Ríos
    Jana Ríos says:

L’obra va estar molt divertida. Van fer sortir a uns quants voluntaris i ens van fer riure. Jo m’ho vaig passar molt bé. Va estar bé que els actors fessin l’obra de forma voluntària com ens van explicar.