V Certamen de lectura en veu alta de Cervelló

El passat dimarts 14 d’abril es va celebrar el concurs de lectura en veu alta on hi van participar alumnes de cicle superior.

Ja fa cinc anys que es realitza aquest concurs on podem sentir llegir els alumnes finalistes de cinquè i sisè de la nostra escola i de l’escola Santa Maria i els alumnes finalistes de primer d’ESO del SES de Cervelló.

Enguany va guanyar la Nura de cinquè de l’Escola Nova i el Gerard de sisè de l’Escola Santa Maria.  Pel què fa als alumnes de primer d’ESO va guanyar el Dídac, ex alumne de la nostra escola. De la nostra escola també van participar la Rita de cinquè i la Dafne i l’Èric de sisè.

Els presentadors de l’acte van ser dos alumnes de l’institut i el jurat estava format per l’alcalde de Cervelló, el José Ignacio Aparicio, la Núria Canals com a representant de la nostra escola, l’Andrea Amat directora de l’escola Santa Maria i el Josep Claret director del SES de Cervelló.

A més a més també vam poder gaudir dels contes, cartes, acudits… de la Rosa Mai ( mare de la Mel i el Jaïr) i la Mª del Mar Domènech ( mare de la Rita).

Va ser una vetllada molt agradable i plena de lectura!

Moltes felicitats a tots els lectors i lectores!