treballem amb els nous ordinadors

Treballem amb els nous ordinadors portàtils

Enguany l’AFA ha comprat 12 ordinadors per l’escola

Aquest curs els nens i nenes de cicle superior podem treballar més hores amb l’ordinador.

A més a més de la sala d’informàtica els alumnes de cinquè i sisè podem disposar d’un carretó que conté els dotze ordinadors comprats per l’AFA. El carretó s’endolla directament a la corrent i així els tenim sempre carregats.

treballem amb els nous ordinadors

1. Ágata Aguilar
    Ágata Aguilar says:

M’agrada molt treballar amb els ordinadors, perquè és una eina que em permet buscar informació ràpidament i facilita el treball a l’hora de desenvolupar una tasca i fer moltes coses més.

2. Abril Castel
    Abril Castel says:

Em sembla una activitat molt bona, perquè a tots nens i nenes de l’aula ens agrada molt treballar amb aquest material. També, és bo treballar així perquè d’aquesta manera ens acostumem a fer diferents coses.
    Espero que això no canviï mai, perquè és molt divertit i podem fer treballs de primera!!!

3. QueraltSala Roig
    QueraltSala Roig says:

Hi a part és divertit i entretingut. De fet espero que per als altres cursos que entrin a cicle superior ho trobin tan bé com nosaltres.

4. salema
    salema says:

A mi m’ha agradat molt la idea de tenir portàtils a l’escola. Està bé perquè a informàtica només anavem un dia a la setmana i així podem treballar amb ordinadors més dies a la setmana.