Treballem l’autonomia al menjador

Us fem saber que ahir vam començar amb l’última fase del  projecte  d’autonomia  amb els alumnes de 5è i 6è que fan ús del servei de menjador.

Servim-nos  és un nou projecte educatiu que es fonamenta en el fet que els nens i nenes se serveixen a si mateixos o entre ells en l’espai de menjador escolar. On l’objectiu es millorar els hàbits alimentaris.

Aquest projecte potencia el procés de creixement i adquisició d’autonomia dels infants en el moment de l’àpat creant un espai d’aprenentatge, convivència i participació on els nens i nenes són els actors principals.

1 resposta
  1. JEANNINE SEGU
    JEANNINE SEGU says:

Per fi!!!!! Moltes felicitats per aquesta iniciativa.
    A veure si es pot allargar en el temps.
    L’estona del menjador es de lleure pels nens i seria genial es poguessin sentir com a casa
    Seure amb els amics , petar la xerrada moderadament i sentir-se participatius a l’hora dels àpats amb el menjar , el repartiment i el recollir, tot al seu ritme i sense presses.
    Així és com els adults ho volem tenir, ¿per què els nens no s’ho mereixen?
    Novament felicitats, gràcies per aquesta millora. Tot desde el meu punt de vista.