EL TALLER DE LA CURSA DELS GRANS

En el repte col·laboratiu per parelles de La Cursa intentarem anar des de Cervelló fins a la platja del Prat corrents a ritme aeròbic.

Primer necessitem mirar pel Google Maps quin és el recorregut, poblacions que passem, quants km hi ha entre població i població, etc…

Després, anirem a mesurar la pista de futbol del pati, ja que volta a volta sumarem metres i kilòmetres per tal d’intentar superar el repte.

Durant les següents sessions, aprendrem a fer un bon escalfament i estiraments.

També, aprendrem què és la freqüència cardíaca i com ha de ser per córrer a un ritme aeròbic.

Al final de cada relleu ens prendrem les pulsacions per saber com ha estat el ritme de la cursa.

Un cop finalitzat el període de córrer, caldrà fer un recopilatori dels kilòmetres fets i veure fins a on ha arribat cada parella. Tot un repte!

escola_nova_taller_la_cursa_5 escola_nova_taller_la_cursa_4 escola_nova_taller_la_cursa_3 escola_nova_taller_la_cursa_2 escola_nova_taller_la_cursa_1

1. Alexis Moreno
    Alexis Moreno says:

He realitzat el taller de la cursa, amb el que he après: com sentir el batec del cor en el nostre coll, he recordat la ruta fins al Prat, quan em prenia les pulsacions vaig sentir que el cor m’anava molt de pressa i jo em sentia cansat. Ha estat una activitat molt interessant.

2. MIREIA
    MIREIA says:

Jo vaig fer aquest taller, cada día de taller vaig fer aprox. 15 o 16 voltes al pati en total. En va agradar però acababa molt cansada.