SORTIDA AL MNACTEC DE CINQUÈ

Les classes dels Robòtics i dels Tecnorobòtics fem l’activitat de “Bits & Bites”

El passat  7 de febrer els alumnes i les alumnes de cinquè vam fer una sortida al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa.

Vam fer una activitat que es deia “Bits & Bites” on vam descobrir el llenguatge del ordinadors i vam visitar l’exposició de “L’enigma de l’ordinador”.

També vam visitar per l’exposició temporal “Leonardo da Vinci: el geni dels invents” on vam poder veure maquetes dels seus invents.

Una de les exposicions més importants del museu és la “Fàbrica tèxtil” ja que reprodueix com era una fàbrica antigament.

Per últim vam visitar l’exposició d’Innovació tecnològica i la de transports.

Vam gaudir molt de la sortida. Si voleu més informació podeu entrar a la pàgina web del museu.

1 resposta