“Partícules” a l’Auditori de Barcelona

La Cantània d’aquest curs 22017-2018 es diu “Partícules”. Es tracta d’una composició musical de Lluís Vidal amb text de Segi Belbel. Aquest any tractava sobre l’origen i l’evolució de l’univers.

Els alumnes de 5èA i B de l’Escola Nova aquest dilluns passat 28 de Maig van gaudir d’aquest gran espectacle. Música en directe, moviments, coreografia. Primer vam fer un assaig general ja que era la primera vegada que cantàvem tantes persones alhora. L’Elisenda Carrasco, la directora musical, ens va donar uns consells a seguir. I per fi, el concert que va anar perfecte i vam gaudir molt de la música en viu i en directe i de l’actuació dels nostres alumnes de cinquè que ho van fer genial.

Ha estat una feina feta al llarg de tot el curs escolar dins l’àrea de Música i el resultat ha estat espectacular.

Des de l’escola volem agrair la tasca i la implicació de les famílies per tota la col·laboració mostrada al llarg del procés i sobretot amb la participació del taller dels materials.

Entre tots em fet un gran equip!

1. Jana R.
    Jana R. says:

Fantástic, tota una experiència inolvidable… fromar part d’un cor d’aproximadament 800 nens és únic, molt xulo!