Let’s clean up Europe i la riera de Cervelló

Els nens i nenes de quart participem en la campanya de neteja del nostre entorn i aprenem amb el nostre projecte dels rius i les rieres.

L’alumnat de quart estem treballant el projecte dels rius i les rieres. Després del camp d’aprenentatge a la riera de Vallvidrera calia comparar el que havíem après amb la nostra riera més propera, la de Cervelló.

Com ja sabeu, enguany som padrins i padrines de la Font de la Resclosa. També hem aprofitat la sortida per unir-nos a una campanya molt necessaria que es fa a nivell europeu. Es tracta de prendre consciència de la importància de la cura del medi ambient. És per aquest motiu que amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cervelló, el Grup de Recerca de Cervelló i Gaudim Cervelló vam portar a terme aquesta activitat.

Primer vam anar a conèixer restes del patrimoni industrial de Cervelló que aprofitava la força de l’aigua de la riera. Es tracta de la turbina de Can Gisbert. Després vam passar pel costat de les mines de terra negra però ja ens van advertir que no s’hi pot entrar per risc de desprendiments. En aquest punt vam començar la neteja que va acabar a la Font de la Resclosa. L’ajuntament ens va proporcionar guants, bosses de deixalles  i una gorra.

Vam esmorzar a la font de Flàvia i vam fer la cloenda juntament amb els companys i companyes de l’Escola Santa Maria al nostre estimat Parc de la Timba.

Estem molt contents i contentes del resultat de la nostra feina!

Aquí podeu veure més fotos

Podeu veure més informació sobre la campanya Let’s clean up Europe en aquest enllaços:

1 resposta