L’Art de conviure Trobades del Consell d’Infants

Els delegats de cada classe des de P5 fins a 6è representen a les seves classes al Consell d’Infants. Cada nen i nena porta els punts a tractar que han decidit prèviament a les assemblees d’aula. Al Consell d’infants es posen en comú els temes, ens organitzem per a buscar solucions i es donen resposta de nou a l’espai d’Assemblea. Tot això ho fan amb l’amcompanyament de la Míriam que modera la reunió i acompanya als infants en aquest procés. Si us fixeu a la fotografia quan fem aquestes reunions sempre respectem l’ordre sistèmic a la reunió i ens endrecem per ordre d’arribada a la vida.

Ens repartim les tasques dins del Consell per a fer altres reunions amb altres mestres o coordinadors per a trobar respostes o fer propostes per a millorar el nostre dia a dia a l’escola. Els delegats es prenen molt seriosament la responsabilitat que tenen envers els seus companys i és un goig compartir aquest espai amb tots ells.

A continuació una fotografia dels tres delegats que representen els tres torns de menjador fent una reunió amb la Susana i la Míriam per a trobar solucions per a que el volum de les veus dels nens i nenes al menjador sigui més baix.

1. Javier Mañas.Pau Massegue
    Javier Mañas.Pau Massegue says:

Estem molt contents que l’ Ari i l’ Adam siguin els nostres delegats de classe, moltes gràcies per representar-nos als de sisè A.

2. Júlia Castañeda
    Júlia Castañeda says:

Estic molt contenta de participar en el consell d´infans. Estem trovant molt bones solucions per millorar l´escola.