La tardor i els Astronautes

Durant aquests dies cantem i ballem cançons de la tardor, expliquem contes, fem volar fulles i creem petites obres d’art de la tardor, amb fulles, troncs, pinyes i palets… Treballem també el vocabulari i fem composicions amb els fruits de la tardor, les pinyes i tronquets d’arbre… Fixant-nos en com son cadascun d’ells.

Parlem també del Halloween, durant una setmana els alumnes de sisè han vingut al nostre pati i ens han pintat la cara de monstres, vampirs, pallassos i de princeses! Ens agrada molt que ens pintin i jugar al pati a ser aquests personatges tan divertits. L’Asier va portar una carbassa amb cara, que havia fet amb la seva família, li vam posar dos espelmes de piles i vam anar a un lloc fosc a veure com s’il·luminava… Ohh! Tots la miràvem amb els ulls i la boca ven oberts.

El dilluns 30 vam fer panellets d’ametlla, alguns companys de sisè van venir a ajudar-nos i va ser molt bonic veure com es relacionaven amb nosaltres i com ens cuidaven. Després algunes famílies ens van ajudar, cuinant-los al forn, i al dia següent… ja estaven preparats per muntar la paradeta!

El dimarts 31 va ser realment emocionant… Vam venir disfressats de boletaires, castanyers i castanyeres, fins i tot l’Eva! i vam celebrar una gran festa. Pel matí vam fer els balls tots els grups de l’escola junts al pati gran i vam poder gaudir de les danses que feien. Nosaltres vam ballar la cançó “Les castanyes peten peten” de la Dàmaris Gelabert. Ho vam fer molt bé i estàvem súper contents. L’havíem practicat molt amb el Joan, la Laura de psico i l’Eva. I ens sabíem el ball molt i molt bé.

Per la tarda, van venir les famílies per la festa. Estàvem súper emocionats i contents. L’Eva ens va donar un tiquet amb moltes lletres i boletes de colors: Era per poder menjar les coses tan bones que havien cuinat els nens i nenes de l’escola.  Quan vam anar al pati vam veure que hi havia moltes paradetes amb menjars molt bons.  Nosaltres també teníem una paradeta amb els panellets d’ametlla que vam fer i va ser molt divertit fer de venedors i venedores. Per acabar la festa, vam ballar la nostra dansa. Moltes famílies i companys de l’escola es van afegir i els vam ensenyar! Va ser molt divertit.

A continuació podreu veure les fotografies d’algunes cosetes que hem fet a la tardor i durant la Castanyada. Moltes gràcies famílies per tanta col·laboració.

Veure fotos