Hoquei a sisè

Durant aquest mes d’octubre les nenes i els nens de 6è han treballat la iniciació al primer esport del curs, l’hoquei.

Alguns alumnes que hi juguen o que han jugat amb anterioritat, van portar materials personals, com l’estic, proteccions o l’equipació de porter.

L’Aleix, que juga de porter, es va vestir per a l’ocasió amb tot el que ell porta habitualment. Aprofitant el moment, tots els alumnes van intentar fer-li un gol, però l’Aleix se les va parar totes! Una setmana després l’Albert, va portar tota la seva equipació de jugador i tots els seus companys i companyes li van fer passes. Va ser molt interessant!
1 resposta
  1. Irene
    Irene says:

Es veritat no hi va averí manera de ficar un gol al aleix, ens o vam passar molt bé. 😋😋😋😋😋😋😋😋🏒🏒🏒🏒