Gimcana d’hivern

Avui a l’escola tanquem el trimestre amb una Gimcana d’hivern on petits i grans hem gaudit tots plegats de diferents activitats liderades pels alumnes de sisè.  Espai musical, titelles i disfresses, moviment, ball, mímica, estampació de mans, relaxació i massatges…

Més fotos al següent enllaç

1. Naiara pollio
    Naiara pollio says:

M’ha encantat poder tindre l’oportunitat de participar en aquesta gimcana .L’he gaudit moltisim amb les nens i nenes que van vindre a fer el taller d’estampacio( i pel que sembla els altres talleres també van sortir molt be)!

2. Naiara pollio
    Naiara pollio says:

M’alegro de saber que confieu en nosaltres per deijarnos participar en les “tallers”de la gimcana. M’ho vaig passar super bé.

3. Laila
    Laila says:

És el primer cop que s’organitza una gimcana d’hivern, però esperem que no sigui la darrera.
    La vostra valoració és molt important.

4. Mariona Grau
    Mariona Grau says:

M’ha encantat poder tindre l’oportunitat de participar en aquesta gimcana d’Hivern. M’ho vaig passar molt bé aquelle dia, vellen les cares contentes de tots el nens de l’escola.

5. Jana Siñol
    Jana Siñol says:

A mi aquest dia,l’últim dia del primer trimestre,em va agradar molt,sobretot la meva activitat que era la dels aros,va ser emocionant,el motiu per el cual em va agradar tant es perquè al final tothom es t’he que posar en un aro tots apretadets i ens em de com abraçar i es molt divertit.

6. Joel Martinez
    Joel Martinez says:

Jo era la vaca i quan vem acabar tothom em deia “Vaca Loca”. Em vaig posar a riure com un boig. (M’encanta la gimcana d’hivern).