Gaudint de la creativitat

AMBIENT CREATIU CICLE SUPERIOR

Aquest curs hem estrenat nou espai creatiu amb diferents propostes per a cicle mitjà i superior. En aquest vídeo podreu veure una petita mostra del que es viu en aquest ambient amb els alumnes de 5è i 6è. Un espai dissenyat per a que els nois i noies tinguin la possibilitat de crear els seus propis reptes competencials, planificar les accions per a dur-los a terme, aprendre dels seu procés i gaudir de la seva creativitat.

Un agraïment molt gran a les famílies que col.laboreu amb donació de materials, a l’AFA per haver comprat eines i màquines de cosir, a les famílies que acompanyen en aquest espai, gràcies Eli (mare Cesc i Eira) i Fernando (pare Valeria i Lucía).

La creativitat és respecte, és anar al fons d’un mateix i des d’allà deixar-se portar.

Pere Juan Duque

Ambient creativitat 2019 from Escola Nova on Vimeo.

1. ANNA
    ANNA says:

Aquest espai esta molt guay, aqui podem desenvolupar la nostra imaginació i crear-ho en l’escola.
    Ara ja podem fer noves coses.
    M’agrada molt aquet espai!!!???

2. irene
    irene says:

M’agrada molt aquet espai perquè ens fa treure tota la creativitat que tenim dins, i ens relaxem molt aprenen coses noves com talla fusta, fer un coíxi…

3. Berta Andiñach
    Berta Andiñach says:

Gaudeixo molt d’aquest espai de creativitat i puc fer tot lo que s’hem passi pel cap. És molt divertit!!!!!!!!

4. Oli Gallego
    Oli Gallego says:

Aquesta espai mareada molt i es molt divertit, allí posts crear, imaginar, posarte reptes i esforcarte.
    Tot aixo es posible gracias a la Miriam que a crear aquesta maravella d’espai