Festa de la primavera 2019

Comencem les activitats per celebrar els 10 anys de l’Escola Nova

El passat divendres 12 d’abril vam anar tota l’escola al Parc de la Timba per tal de gaudir d’un esmorzar plegats.

A més a més vam tenir sessió de contes del Moi que va agradar a grans i petits.

Com ja sabeu el Parc de la Timba significa molt per l’escola ja que hi havia hagut els nostres estimats barracons.

AQUÍ PODEU VEURE TOTES LES FOTOS

A la tarda vam plantar un llimoner a la terrassa de l’escola. Els encarregats de fer-ho van ser els alumnes més grans de l’escola, els més petits i la mestra més gran.

La Míriam ens va llegir aquest poema tant bonic:

El meu llimoner i jo

El meu llimoner fa llimones rodones,

com planetes,

atapeïdes, com pomes.

El meu llimoner fa llimones

que es perden sense ésser tastades,

vençudes pel seu pes,

rodolen entre les fulles mortes.

petites i solitàries,

que s’enamoren dels ibis grocs.

emparellades,

com els ulls d’una cara,

o les mans d’un cos,

companyes inseparables.

El meu llimoner fa llimones,

joves i verdes,

que són promeses de futur.

Maria Victòria Secall
Per últim els alumnes de sisè amb l’ajuda de l’Amaia i de la Estefi ens van cantar una cançó molt bonica.
  1. Naiara
    Naiara says:

Em vaig divertir moltísim a la timba i les actuacions d’en Moi van ser molt imaginatives! Em va agradar molt cantar la canço davant de l’escola!

2. Eira
    Eira says:

Em va agradar molt anar al parc de la Timba. A part el poema, la cançó i plantar l’arbre dels 10 anys va ser molt divertit.

3. Mariona
    Mariona says:

Em va agradar molt anar al parc de la Timba i avompanyar als nens i les nenes de P3. A part la plantada de l’arbre dels 10 anys, el poema i la cançó va ser molt divertit.

4. Aleix Diaz
    Aleix Diaz says:

Va ser un día genial,primer al parc de la timba ,tota l escola junts.Per la tarda la plantada del llimoner i la canço de sisè genial!!!

5. Noa
    Noa says:

M’ho vaig passar molt bé al parc de la timba, el teatre va està molt divertit i entretingut. Cuan vam plantar el arbre va ser un moment molt bonic.

6. Xènia
    Xènia says:

tota l’escola es va divertir molt i jo tambe .Aquell matéis dia vem plantar un llimoner i va ser molt emocionant .

7. Julia Castañeda
    Julia Castañeda says:

va ser molt divertit l’acte al parc amb el Moi. em va encantar cantar “de ellos aprendi´´ per a tots els nens i nenes de l’escola

8. Nerea Martínez
    Nerea Martínez says:

hem va agradar molt el teatre, ja que com l’explicava en Moi,era molte més divertit, hem vaig riure molt. Tamé hem va agradar moltíssim cantar aquella cançó debant de tota lescola, escoltar el poema que va recitar la Míriam,també plantar l’abre ja que els més petits el veuran crèixer.

9. leire garcia
    leire garcia says:

Aquesta excursió m’ha agradat molt per què he pogut gaudir amb els meus amics i m’ha recordat els barracons.

10. Marti B
    Marti B says:

11. Marti Bejarano
    Marti Bejarano says:

L’excursió al parc de la timba va ser molt divertida encara que les obres de teatre van ser una mica infantils, però va ser una experiència molt divertida. També em va agradar molt cantar devant de tota l’escola però em va fer una mica de veronya. Va ser un dia explèndid

12. Jana Rios
    Jana Rios says:

Tot va estar molt bé em va agradar molt acompanyar als nens petits al parc de la timba, on abans estava la nostré escola, i a la tarda la plantada del arbre, la canço i el poema.

13. Joel martinez
    Joel martinez says:

A mi en va agradar molt .
    Els nens i nenes de 6e vam acompanyar als nens de infantil al parc de la timba.
    I per la tarda van plantar un arbre.
    Va ser molt divertit.

14. Oliver Moreno Burgos
    Oliver Moreno Burgos says:

Em va agradar molt l’excursió al parc, em va trasladar als barracons cuant era mes petit.El teatre va ser una mica infantil per els mes grans de l’escola.
    Per la tarda van plantar un llimoner, els mes petits i mes grans de L’escola Nova.I em va agradar molt la festa de la primavera.