FEM DE MICROBIÒLEGS!

Els alumnes de sisè A hem fet de microbiòlegs i hem observat cèl·lules de diferents tipus i fongs en el petit laboratori que hem muntat a classe

El grup de microbiòlegs encarregats de preparar experiments científics va portar a classe fruita i formatge amb fongs. L’altre grup encarregat de muntar el petit laboratori va portar les eines necessàries per fer una bona observació d’aquests microorganismes.

Ha estat molt interessant i sorprenent.

escola_nova_microbiolegs_6ea_2 escola_nova_microbiolegs_6ea_3 escola_nova_microbiolegs_6ea_4 escola_nova_microbiolegs_6ea_5

1 resposta
  1. LYNN
    LYNN says:

A mi em va agradar molt fer aquest taller perque quant miraves al microsopi veies uns dibuixos molt extranys.Encara que em feia una mica de fastic tocar aquelles coses m’ho vaig passar super be!!!!!