Èxit Portes Obertes Escola Nova

Dimecres 8 les portes de l’Escola Nova s’han obert per a totes persones que ens volen conèixer. Un gran nombre de famílies han vingut tant  al matí com a la tarda i des de l’escola estem molt agraïts per la participació i la valoració tan positiva que s’ha fet de la Jornada.  Hem comptat amb la participació de la Rosa, la Mireia,  en Jordi, l’Eli i la Lorena, pare i mares de l’escola, per a fer la visita de l’edifici amb els nens i nenes en el seu dia a dia. També aquests pares han pogut resoldre dubtes a les famílies mentre es feia la visita. Han fet una gran tasca que també agraïm. Compartir aquest espai amb l’objectiu de mostrar el nostre projecte en comú famílies i mestres per a nosaltres és un èxit.

Equip Directiu

1 resposta
  1. Mireia Julià
    Mireia Julià says:

Un plaer poder acompanyar als pares i mares, li.lusionats pel nou pas dels seus petits i resoldre dubtes que també nosaltres teniem en els nostres inicis al 2008.