Escape room sobre el fons marí

Els alumnes de sisè B Els biòlegs marins han volgut preparar una activitat molt lúdica pels companys i companyes de l’escola i les famílies per tal de compartir tot el que han après sobre el fons marí.

La classe s’ha convertit durant una setmana en una gàbia on s’han tancat un grup de tortugues caçades per un cuiner famós que té previst fer una recepta especial pel seu Menú gastronòmic. Les tortugues estan afectades per diferents lesions  ocasionades per la contaminació marina i els plàstics que es troben en el mar, tal i com van aprendre en la sortida al CRAM ( Centre de recuperació d’animals marins)
Durant la sessió de l’ Escape Room s’han d’anar passant diferents proves amb preguntes  sobre els animals i plantes del fons marí, sobre la contaminació, les parts del fons marí…  i aconseguint les pistes per trobar la clau  de la gàbia i poder sortir abans que un allau de plàstics acabi amb la seva vida.
Ha estat una experiència divertida, emocionant i  on  han après moltes coses sobre els fons marí.

1. Irene
    Irene says:

Ho vam passar molt be, tots cuan vam sortir ens vam riure molt.
    Molt be a tota la clase de 6è, per fer aquesta activitat.
    ???

• Emma Padial
      Emma Padial says:

Gràcies, a vosaltres per venir i a la Núria per fer realitat lo de fer l’Escape Room.
      M’ho vaig passar genial elaborant-lo i explicar-ho a les famílies.

2. Noa Jose Ruiz
    Noa Jose Ruiz says:

Jo soc la Noa de 6eB. L’escape room va ser molt divertit a l’hora de elaborar-ho i també compartir-lo amb la família i també amb els amics. Crec que tots els que han fet l’escape room va aprendre molt sobre el mar!!!

3. Emma Padial
    Emma Padial says:

M’ho vaig passar genial fent tot l’Escape Room.

4. Lucia diaz
    Lucia diaz says:

Hola sóc la Lucia de 6ºb m’ho vaig passar molt bé fent l’escape room amb vosaltres m’alegro que us alli agradat