Els Robohumans gaudim treballant

Us deixem amb un recull d’activitats de la classe dels Robohumans

Jocs d’aigua

Aprofitant aquests dies de calor, els nens i nenes de la classe dels Robohumans hem fet jocs d’aigua al pati. Que fresquets que estem!

Experimentació amb farines
Ja han acabat les sessions de tallers d’infantil i els Robohumans seguim experimentant a la classe. Gràcies a totes les mames que ho vau fer possible.
Se necesitan abrazos
Arran de llegir un llibre amb aquest títol, vam estar jugant a estimar-nos de totes les maneres que se’ns van acudir. Quantes maneres de fer-nos petons que tenim els Robohumans.

Moments de relax

Ens encanten les estones de després del pati on els petits venen a la classe a compartir moments per relaxar-nos. Ja ho sabeu, esteu tots convidats!

Confiem en els companys

L’ Anna ens va proposar fer uns exercicis de confiança que feia a casa amb la seva germana. Quin moment més especial.
Mesurem l’escola
Estem tant motivats amb tot el que estem aprenent sobre mesura que hem decidit saber quan mesura la nostra escola. Com encara ens cal una mica d’ajuda per ajuntar dades, hem demanat ajuda al Marti i al Lucas de sisè. Gràcies per haver-nos ajudat tant. Ha estat un mini projecte increïble.