Els avenços tecnològics i científics de 5èB

Els alumnes de cinquè van engegar el tercer projecte del curs relacionat amb els avenços científics i tecnològics.

Van acordar estudiar-ne alguns ja que des de l’any del seu naixement ( 2007) fins l’actualitat la ciència i la tecnologia no ha parat d’evolucionar.
Van centrar l’estudi en els avenços tecnològics relacionats amb les tasques de la llar, la medicina, la roba, les comunicacions… cadascú va fer una petita investigació per elaborar un reportatge sobre un avenç científic i tecnològic.
Inspirats en les revistes del nacional geogràfic, Muy interesante i el Cavall fort que tenim per l’escola, vam decidir ajuntar tots els reportatges i fer una revista  que us fem arribar de forma virtual.
Esperem que gaudiu de la lectura de la primera revista  d’alguns alumnes que vam començar essent fantàstics i ara són una mica més científics i tecnològics.
Alumnes de Cinquè B
1 resposta