cocina mediterranea

Convocatòria per a l’Atorgament d’Ajuts Individuals de Menjador

Us informem que amb data 10 d’abril de 2018 s’aprova per decret de presidència  núm.  96/2018 del Consell Comarcal, s’han aprovat les BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A L’ATORGAMENT D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ADREÇATS A ALUMNAT D’ENSENYAMENTS OBLIGATORIS I DE SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL DE CENTRES EDUCATIUS SUFRAGATS AMB FONS PÚBLICS PER AL CURS 2018-2019 DE LA COMARCA DEL BAIX LLOBREGAT, d’acord amb els criteris establerts pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, que són molt similars a la convocatòria del curs passat.
El termini per a la presentació de sol·licituds serà fins el dia 9 de maig de 2018 a la secretaria de l’escola.

S’adjunten el model de sol·licitud i full informatiu, què també estarà disponibles en la pàgina web del Consell Comarcal: www.elbaixllobregat.cat