Conviure per aprendre

El curs passat, les delegades i els delegats de cada classe vam fer una sèrie de trobades relacionades amb el nostre Projecte de Convivència.

Vam buscar aquelles paraules que pensem que són importants i imprescindibles per a una escola que estima, que camina i que participa a favor de la convivència. Vam trobar moltes paraules: equip, comunicació, respecte, compartir, confiança, companyonia, empatia, pau, acceptar les diferències

Amb aquelles paraules es va fer un quadre on tots els alumnes vam deixar la nostra empremta en senyal de compromís amb el projecte.

Aquest curs, els nens i nenes del Consell d’Infants hem volgut anar una mica més enllà i hem presentat el nostre quadre als mestres, al personal de menjador i a les famílies delegades de cada classe per a que també poguessin participar, deixar la seva empremta i emocionar-se, com nosaltres, amb aquest camí de Conviure per aprendre.

Aquí us deixem unes imatges que esperem us agradin.