Consell d’Infants: Comptem amb el compromís dels mestres

El curs passat vam estar treballant a partir del Consell D’infants de l’Escola el concepte de CONVIVÈNCIA a través d’algunes dinàmiques i d’alguns vídeos vàrem fer reflexions. Aquest treball també es va fer a les aules construint una definició conjunta amb el que significa CONVIURE A L’ESCOLA. A partir d’aquí es va fer un quadre representatiu d’aquest concepte amb el recull de totes les paraules i imatges que pels nens i nenes representa la convivència.

A continuació podeu tornar a veure el vídeo de la tasca del Consell el curs passat.

Com que entenem que l’escola està formada per una comunitat molt més gran (mestres, famílies, monitores de menjador, extraescolars..) des del Consell d’Infants estem obrint la possibilitat de formar part del compromís per part de tots els representants per a deixar la seva petjada de compromís en aquesta obra d’art.

L’Aina i la Leire de 5è van venir al claustre a exposar el quadre i demanar el compromís dels Mestres.