COMIAT DELS TALLERS DELS PETITS, MITJANS I GRANS

Durant aquesta setmana hem fet diferents actes d’agraïment als familiars col·laboradors de tallers.

Dimarts a la tarda els alumnes de tallers mitjans han fet la festa comiat dels tallers i el dimecres va ser el torn dels més petits. Les mares col·laboradores dels grans ho han fet el divendres a causa que el dijous era l’última sessió de tallers.

Els pares i mares col.laboradors han assistit i se’ls hi ha fet l’entrega d’un diploma. En el cas dels grans els delegats de cada classe han fet entrega a cada mare d’una postal signada per tots els nens i nenes i han fet una valoració de com han anat els tallers d’enguany.

Ha estat un acte molt emocionant. Moltes gràcies a les famílies que ens han ajudat a fer possible els tallers.

Feu una gran tasca amb els nens i nenes de l’Escola Nova!

1. Laila
    Laila says:

Gràcies a les mares i algun pare col’laborador hem pogut dur a terme els tallers amb èxit. Sense dubte, han estat un més en aquesta activitat que tant ens caracteritza.