COMENCEM ELS TALLERS DELS MITJANS

El passat 11 d’octubre vam posar en marxa els tallers de cicle mitjà

Com cada any barregem les classes de 2n, 3r i 4t per aconseguir grups més reduïts que ens permetin desenvolupar els tallers de manera més eficient.

Aquest curs els tallers són: Biblioteca, hort, drama en anglès, expressió corporal, informàtica, experiments, jocs i vida pràctica.

Els mestres de l’Escola Nova hem valorat l’experiència d’anys anteriors i per aquest curs hem fet un replantejament dels tallers a cicle mitjà.

Hem volgut donar als nens i nenes una vivència més profunda i per aquesta raó hem fet algunes modificacions en el plantejament i  l’organització de les sessions.

A diferència d’altres anys, durant aquest curs els alumnes de cicle mitjà faran tres sessions seguides del mateix taller, abans de fer el canvi. D’aquesta forma aconseguirem que puguin aprofundir més en els continguts que vagin descobrint en les sessions de tallers.

A més, se’ls hi donat una llibreta amb la qual podran anar fent el recull i el seguiment de les feines que vagin realitzant en els diferents tallers pels quals vagin passant.

dsc02930 dsc02933 dsc02936 dsc02949 dsc02950 img-20161011-wa0007

1 resposta