SETMANA DE L’ACTIVITAT FÍSICA I L´ESPORT A L´ESCOLA NOVA

Durant la setmana del 3 al 7 d’Abril a les estones del pati grans i petits correrem amb l’objectiu de fomentar l’esport a l’Escola.

Alumnes voluntaris dels grups de 4tB i 6èB que estan desenvolupant els projectes dels Esports i de les Olimpíades seran encarregats de fer un registre de tots els corredors i corredores i del nombre de voltes.
Dijous faran un recompte amb el nº de Km recorreguts entre tots.
Dilluns correrà Cicle Superior
Dimarts correrà Cicle Mitjà
Dimecres correrà Cicle Inicial
Els alumnes d´Infantil faran la seva aportació a l´hora de PSICOMOTRICITAT.
Si algun pare/mare de PRIMÀRIA esta interessat en participar pot venir a còrrer el mateix dia que li toca al seu fill/a DE 10:30h a 11:00h.
A més a més, a l´hora del pati del dijous els nens i nenes de 4tB i 6èB dinamitzaran estacions de jocs alternatius en diferents espais del pati.

Dilluns van  començar amb una gran paticipació. Alumnes, mestres i famílies fent esport conjuntament.

Els més petits de l’escola també han participat activament en la setmana de l’activitat física i l’esport. Els nens i nenes de P3 van fer una volta a la pista acompanyats dels nens i nenes de 4t. Els de P4 van fer 3 voltes a la pista acompanyats de l’Eva i alguns molt animats van voler fer més, fins arribar a 5!! I els de P5, van fer el màxim de voltes que van voler. Alguns en van fer 10! Una gran aportació dels nens i nenes d’infantil!