Celebrem la Castanyada tots plegats

Divendres 28 d’octubre vam celebrar la Castanyada. Previ aquest dia a les aules s’han treballat les receptes, s’ha cuinat, s’ha fet un treball en equip per a preparar una festa amb la col.laboració de tots.

Al matí del dia 28 els més petitons de l’escola van rebre la visita de la Castanyera. Després vam ballar danses  tradicionals i creatives.

2016-10-31-photo-00002558

2016-10-31-photo-00002572

A la tarda vam obrir les portes a totes les famílies i vam celebrar plegats la Castanyada. Teníem diverses activitats, d’una banda les paradetes amb totes les delícies de tardor elaborades i venudes amb tiquets gratuïts pels nens i nenes de l’escola. D’altra banda un espai amb la nostra estimada Castanyera que repartia castanyes  acabades de torrar a la voreta del foc. També hi havia un espai de gran èxit amb un túnel del terror fet a Arts&Crafts  per part dels alumnes de 4t i 5è. Amb els ballarins i ballarines vam gaudir d’un espai de dansa entre tots els que van voler ballar, vam ballar de tot, des d’una rumba de les castanyes a un reggae. I finalment també hi havia un espai on els alumnes de 6è i les seves famílies van fer venda de sucs, cafès i batuts de xocolata. També va muntar una paradeta amb productes de decoració relacionats amb aquesta festa tradicional i la tardor i un espai de maquillatge pels nens. Amb els diners recaptats els destinaran pel viatge de final de curs 6è.

dsc03861 dsc03841

Va ser una tarda molt agradable al pati de l’escola on vam viure plegats d’una festa que va ser tot un èxit.

1. judit
    judit says:

2. Maria Cusiné
    Maria Cusiné says:

A mi hem va agradar molt la festa de la castanyada perque els nens i nenes de 6è van fer una paradeta amb moltes manualitats , hi havia la casa del terror i podiem menjar de tot.
    M’ ho vaig passar molt bé !!!

3. Maria Cusiné
    Maria Cusiné says:

A mi hem va agradar bastant perque els nens i nenes de 6è van fer una paradeta amb moltes manulitats, també hi havia la casa del terror , també hi havia varietat de coses per menjar.
    M’ ho vaig passar molt bé