Un estiu per llegir

Recomanacions de lectura per a l’estiu

L’estiu és un bon moment per llegir un llibre en un lloc fresquet.

Com que us recomanem que llegiu durant l’estiu us fem arribar algunes recomanacions fetes pels alumnes.

A més a més us afegim la guia de lectura que va fer el Centre de recursos de Sant Vicenç dels horts per Sant Jordi.

Els avenços tecnològics i científics de 5èB

Els alumnes de cinquè van engegar el tercer projecte del curs relacionat amb els avenços científics i tecnològics.

Van acordar estudiar-ne alguns ja que des de l’any del seu naixement ( 2007) fins l’actualitat la ciència i la tecnologia no ha parat d’evolucionar.
Van centrar l’estudi en els avenços tecnològics relacionats amb les tasques de la llar, la medicina, la roba, les comunicacions… cadascú va fer una petita investigació per elaborar un reportatge sobre un avenç científic i tecnològic.
Inspirats en les revistes del nacional geogràfic, Muy interesante i el Cavall fort que tenim per l’escola, vam decidir ajuntar tots els reportatges i fer una revista  que us fem arribar de forma virtual.
Esperem que gaudiu de la lectura de la primera revista  d’alguns alumnes que vam començar essent fantàstics i ara són una mica més científics i tecnològics.
Alumnes de Cinquè B

El projecte de l’aigua a 4tB

Els nens i nenes de 4tB hem treballat el projecte de l’aigua aquest 3r trimestre.

Hem treballat els rius catalans a partir de mapes, les xarxes hidrogràfiques, hem fet experiments i après cançons de l’aigua, hem fet maquetes del cicle de l’aigua, hem estudiat la hidrosfera i ecosistemes aquàtics… i, per fer el tancament, hem fet una sortideta a la piscina municipal de Cervelló.

Aquí us deixem unes fotos ben refrescants!​

Maquetes sobre el cicle de l’aigua a 4tB

Els nens i nenes de 4tB volen mostrar les maquetes que han realitzat a Art in english. Ha estat molt divertit fer-les i conèixer EL CICLE DE L’AIGUA.
😊​​​

Acte agraïment Companys d’Escolta 3r i 5è – Programa TEI

Benvolguda comunitat,

Acte entre els nens i nenes de 3r que van voler agraïr l’acompanyament i l’escolta als companys de 5è amb un esmorzar i entrega de diplomes.

Comiat de sisè

El passat dimecres 20 de juny es va fer l’acte del comiat dels nens i nens que acaben sisè i fan el pas cap a l’institut.

L’acte es va fer a les 18:00 de la tarda a l’Ateneu de Cervelló amb la presència de les famílies dels alumnes i dels mestres. Va ser un acte molt emotiu i divertit alhora.

Moltes gràcies a totes les persones que ho van fer possible.

Aquí podeu veure algunes fotos de l’acte de comiat.

Seguidament podeu veure algun dels vídeos que es van passar.

Empremptes de Compromís per la Convivència

Benvolguda comunitat,
A l’escola hem estat treballant el projecte de convivència i a continuació podreu veure la feina tan bonica que han liderat els nens i nenes del Consell d’Infants. El curs que ve continuarem amb aquest projecte i aquesta obra d’art amb la resta de la comunitat.
Moltes gràcies per la implicació i la bona feina dels delegats i delegades de 4t, 5è i 6è que han liderat més, lògicament, al ser els més grans. Ha estat un plaer treballar amb ells.

Convivència from Escola Nova on Vimeo.

Taller d’autoprotecció a sisè

Els alumnes de sisè fem un taller de primers auxilis

El passat mes de maig els nens i nenes de sisè vam fer un taller on ens van donar unes nocions de primers auxilis per saber com actuar en cas d’accident. Va ser molt interessant i vam aprendre molt.

Comiat de l’espai de menjador

Benvolguda comunitat,
Dijous passat vam fer un breu acte d’agraïment a totes les persones de l’espai del menjador. S’està fent molta feina per a donar continuitat entre el temps lectiu i el temps de migdia.