APADRINA UNA PLANTA AQUEST ESTIU

Benvolgudes famílies,

Ens ho ha demostrat durant segles i segueix fent-ho ara. Les plantes amb les quals decorem les nostres cases, oficines, hospitals, escoles.., no serveixen només per a fer-les més belles, els beneficis que reporten aquests éssers vius són indispensables per a la nostra salut, el nostre estat d’ànim i, en general, per a mantenir una qualitat de vida d’una forma senzilla i natural.

Les seves propietats físiques i químiques aporten molts beneficis com:
Les plantes milloren la qualitat de l’aire
Humifiquen l’ambient
Milloren l’atmosfera
Redueixen els sorolls
Milloren l’ànim,redueixen l’estrés i creen una sensació de benestar.
I per això,cada any augmentem el nombre de plantes de les nostres aules i de l’escola.

Per tal de conservar-les durant l’estiu, us demanem la vostra col·laboració. que consisteix a apadrinar una planta i portar-la a casa durant el període de vacances per cuidar-la i tornar-la al setembre per tornar a omplir la nostra escola.

Cal passar-la a recollir per secretaria del dimecres 13 al dia 19 de juny. Us entregarem la planta amb uns breus consell per a tenir-ne cura.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Equip de mestres
Escola Nova